تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 فوریه 2020 - 14:47

بهره برداری از ۲ طرح علمی و فرهنگی آموزش پرورش در اهواز

بهره برداری از ۲ طرح علمی و فرهنگی آموزش پرورش در اهواز

هما خوزستان: به گزارش ایرنا مدرسه ۱۲ کلاسه کوی مهدیس روز پنجشنبه با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری و جمعی از مسئولان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال درکلانشهر اهواز به بهره برداری رسید. همچنین بهره برداری از استخر دانش آموزی بعثت در ناحیه ۲ اهواز در مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ

هما خوزستان: به گزارش ایرنا مدرسه ۱۲ کلاسه کوی مهدیس روز پنجشنبه با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری و جمعی از مسئولان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال درکلانشهر اهواز به بهره برداری رسید.
 همچنین بهره برداری از استخر دانش آموزی بعثت در ناحیه ۲ اهواز در مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در این شهرستان از برنامه‌های دومین روز از سفر معاون رییس جمهوری بود. 

استخر دانش آموزی بعثت در زیربنای سه هزار مترمربع و از محل اعتبارت ملی احداث شده است. 

آیین بهره برداری از این طرح‌های عمرانی با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری، استاندار و جمعی از مسئولان محلی و آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و  پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی غله در دشت آزادگان از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان می‌باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.