تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فوریه 2020 - 12:43

برگزاری مراسم معنوی نماز وحدت در شهرداری اهواز

برگزاری مراسم معنوی نماز وحدت در شهرداری اهواز

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، ظهر امروز مراسم پر فیض نماز وحدت به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به امامت آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در شهرداری اهواز برگزار شد. در این مراسم که با حضور

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، ظهر امروز مراسم پر فیض نماز وحدت به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به امامت آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در شهرداری اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور صفری معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه کربلا،  سعیدی نیا قائم مقام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، معاونین، مدیران مناطق،  سازمان ها و کارکنان شهرداری اهواز آغاز شد ، آیت الله حیدری ، صفری و سعیدی نیا به سخنرانی پرداختند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک دهه فجر گفت: از ابتکار شهرداری اهواز در برگزاری نماز وحدت، حضور روحانیت معزز، اعضای شورای اسلامی  شهر اهواز، شهرداران مناطق، مدیران سازمان ها و پرسنل متعهد و تلاشگر شهرداری اهواز تشکر می کنم .
آیت الله حیدری اظهار کرد: واقعیت این را نشان می دهد که دنیا به این حقیقت رسیده است که 22 بهمن نقطه عطف تاریخ بشیریت است. با انقلاب  اسلامی، اسلام واقعی زنده شد بنابرین ما با باید قدر انقلاب را بدانیم و با تمام ظرفیت به انقلاب اسلامی به مانند افرادی همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت کنیم.

صفری معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه کربلا نیز در این مراسم با اشاره به سالروز چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهد ای مقامت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: با نفس، روح ، قدم و حرکت امام خمینی ره یک بار دیگر تفکر آزادی، مردانگی و مبارزه با استکبار جهانی از نفس مسیحایی امام برای دنیا ترسیم و معنا شد. امام انقلابی را بنا نهاد که پایه های آن ایمان ایثار، فداکاری، جهاد، مبارزه، استقلال و آزدای است.
وی با اشاره به خاطرات رزمندگان در روزهای سخت اسارت بیان کرد: دشمن هزارن حادثه سخت برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد اما سربازان امام ره  و مقام معظم رهبری هوشمندانه و با بصیرت در صحنه های مختلف از جمله مبارزه با استکبار جهانی حضور پیدا کردند و خواهند کرد. 

قائم مقام شهردار اهواز همچنین در این مراسم با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن و ولایت یکی از دستاورد های شاخص انقلاب اسلامی است که  باعث امیدوار شدن دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا شد.

پس از سخنرانی های با دمیدن نوای عطرآمیز اذان به وقت اهواز، نماز وحدت بخش وحدت به امامت آیت الله حیدری  و با حضور مدیران و کارکنان شهرداری اهواز اقامه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.