تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 فوریه 2020 - 13:33

با راه‌اندازی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، مشکل کاهش فشار آب در امیدیه برطرف شد

با راه‌اندازی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، مشکل کاهش فشار آب در امیدیه برطرف شد

هما خوزستان: پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه با حضور استاندار و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،فرهاد ایزدجو در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه اظهار داشت: با راه‌اندازی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی مشکل کاهش فشار

هما خوزستان: پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه با حضور استاندار و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،فرهاد ایزدجو در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه اظهار داشت: با راه‌اندازی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی مشکل کاهش فشار آب در شهرستان امیدیه برطرف شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در آیین پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه اظهار داشت: در پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شامل یک ایستگاه پمپاژ ۲۰ هزار متر مکعبی، خط لوله و مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی، قرار گرفتن آن در ارتفاع ۵۳ متری از سطح شهر امیدیه است و آب را به صورت ثقلی با فشار ثابت به شبکه شهر امیدیه تزریق می‌کند.

ایزدجو گفت: حرکت ثقلی آب از مخزن باعث می‌شود شبکه با یک فشار متعادل و ثابت ۵۳ متر مکعب در ثانیه تحت فشار قرار بگیرد و مشکل کاهش فشار آب در امیدیه را برطرف کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک سیستم کلر زنی در کنار منبع قرار گرفته که بعد از آن ۱۲ کیلومتر خط لوله کامل شده تا به شبکه اصلی آب متصل شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.