تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژانویه 2020 - 13:03

بازنشستگی بیش از ۲ هزار فرهنگی در سال جاری/ضرورت استفاده از ظرفیت مشورتی بازنشستگان فرهنگی در حوزه های عملکردی آموزش و پرورش

بازنشستگی بیش از ۲ هزار فرهنگی در سال جاری/ضرورت استفاده از ظرفیت مشورتی بازنشستگان فرهنگی در حوزه های عملکردی آموزش و پرورش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی خوزستانی در سال جاری، بیان کرد: استفاده از ظرفیت های مشورتی بازنشستگان فرهنگی در حوزه های مختلف عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان امری ضروری و اثربخش است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی خوزستانی در سال جاری، بیان کرد: استفاده از ظرفیت های مشورتی بازنشستگان فرهنگی در حوزه های مختلف عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان امری ضروری و اثربخش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ در جلسه کانون بازنشستگان فرهنگی استان خوزستان اظهار کرد: بازنشستگان فرهنگی دارای ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف مربوط به آموزش و پرورش هستند که البته استفاده از این ظرفیت های مشورتی به صورت ویژه در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت قرار گرفته است.


وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقای وضعیت بازنشستگان فرهنگی در خوزستان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای اختصاص امتیاز ویژه به فرزندان فرهنگیان بازنشسته در استخدام های آموزش و پرورش و ارتقای وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته از جمله مهمترین راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت استان در این خصوص است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه کانون های بازنشستگان فرهنگی در سطح مناطق و نواحی استان، توضیح داد: کانون های بازنشستگان یاری گر مجموعه تعلیم و تربیت استان در خدمت رسانی به بازنشستگان فرهنگی در سطح استان هستند. توجه ویژه به این کانون ها می بایست در دستور کار روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش قرار گیرد.


مودت در عین حال با اظهار اینکه کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت استان است، توضیح داد: اقدامات گسترده ای در حوزه مرتفع کردن مشکل کمبود نیروی انسانی در استان انجام رسیده است که مهمترین آنها تشکیل کارگروه ویژه وزارتی با دستور مقام عالی وزارت است. خروجی این کارگروه نیز تدوین سند چشم انداز توسعه آموزش و پرورش خوزستان است.


وی در ادامه با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در سال جاری، توضیح داد: داشتن این حجم از نیروهای بازنشسته می تواند به عنوان ظرفیت خوبی در حوزه های عملکردی یارای متولیان تعلیم و تربیت باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: از همه ظرفیت های آموزش و پرورش استان برای ارتقای شاخص های کیفی تعلیم و تربیت و همچنین افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان استفاده خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.