تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فوریه 2020 - 10:58

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

هما خوزستان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به عنوان رئیس کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان منصوب شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد طی حکمی از سوی رئیس حوزه های علمیه کشور و وزیر آموزش و پرورش

هما خوزستان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به عنوان رئیس کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان منصوب شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد طی حکمی از سوی رئیس حوزه های علمیه کشور و وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد روز دوشنبه 28 بهمن ماه 98 در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: مدارس محل فعالیت حوزه های علمیه است و دانش آموزان باید با محور دین مداری تربیت شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اثرگذاری در تربیت افراد جامعه را آموزش وپرورش بر عهده دارد و خلا عدم حضور رسمی حوزه های علمیه در آموزش و پرورش با فعالیت کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برطرف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.