تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فوریه 2020 - 11:47

انتصاب جدید در شركت ملی حفاری ایران

انتصاب جدید در شركت ملی حفاری ایران

هما خوزستان: طی حکمی از سوی مهندس سید عبداله موسوی، مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران آقای محمد مهدی اولی پور بعنوان سرپرست کمیسیون مناقصات شرکت منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این حکم بر تعامل سازنده کمیسیون مناقصات با کمیته فنی و بازرگانی جهت به کار گیری مناقصه

هما خوزستان: طی حکمی از سوی مهندس سید عبداله موسوی، مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران آقای محمد مهدی اولی پور بعنوان سرپرست کمیسیون مناقصات شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این حکم بر تعامل سازنده کمیسیون مناقصات با کمیته فنی و بازرگانی جهت به کار گیری مناقصه گران صاحب صلاحیت و اطمینان از بررسی پیشنهادت واصله به منظور خرید خدمات، کالا و مواد طبق الزامات تعیین شده و درخواست متقاضیان و همچنین اتخاذ تدابیر و راهکار های مناسب جهت ارتقأ دانش مدیران و سرپرستان نسبت به قوانین و مقررات برگزاری مناقصات تاکید شده است.

مهندس موسوی همچنین در حکم دیگری آقای کرمعلی نادری را که پیش تر در این سمت مشغول به کار بود را به عنوان مشاور مدیر عامل در امور بازاریابی، فروش و همکاری های بین الملل منصوب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.