تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فوریه 2020 - 12:46

افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای بخش غیزانیه اهواز

افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای بخش غیزانیه اهواز

هما خوزستان: در آیینی در روستای حیاویه با حضور رسول ساکی بخشدار غیزانیه، کریم خسافی مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان، برخی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، شوراها، دهیاران و روستاییان پروژه گازرسانی به هشت روستای دهستان مشرحات بخش غیزانیه اهواز افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، بخشدارغیزانیه اهواز طول

هما خوزستان: در آیینی در روستای حیاویه با حضور رسول ساکی بخشدار غیزانیه، کریم خسافی مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان، برخی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، شوراها، دهیاران و روستاییان پروژه گازرسانی به هشت روستای دهستان مشرحات بخش غیزانیه اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، بخشدارغیزانیه اهواز طول شبکه گذاری این پروژه را ۵۶ هزار متر عنوان کرد و افزود: ۲۲۰ انشعاب در این طرح  نصب شده است.

رسول ساکی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۲۵۷ خانوار تحت پوشش قرار گرفتند، افزود: برای اجرای این طرح ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به دیگر پروژه های گازرسانی در بخش غیزانیه اشاره کرد و گفت: پروژه شبکه گذاری در دهستان مشرحات با ۷۴ کیلومتر در حال اجراست.

بخشدار غیزانیه اهواز در پایان افزود: پروژه شبکه گذاری ۸۶ کیلومتری در دهستان غیزانیه نیز از دیگر طرح های گازرسانی در این بخش است که در مرحله انتخاب پیمانکار و قرارداد و دیگر مراحل اداری قرار دارد، که تا سه ماه آینده آغاز می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.