تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فوریه 2020 - 11:23

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه در شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه در شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه در شهرستان کارون با حضور غلامرضا شریعتی شریعتی استاندار خوزستان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ناحیه صنعتی شهرستان کارون به متراژ ۵۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، احداث بازارچه

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه در شهرستان کارون با حضور غلامرضا شریعتی شریعتی استاندار خوزستان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ناحیه صنعتی شهرستان کارون به متراژ ۵۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، احداث بازارچه ماهی فروشان شیلات در ۶ هکتار و با بیش از ۸۰ غرفه و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی ۵ پروژه ورزش و جوانان شامل زمین چمن مصنوعی کوی شهید محسن، زمین چمن مصنوعی کانتکس و زمین چمن مصنوعی جنب دارالقرآن، نصب دکل روشنایی در زمین خاکی ناصر آباد جنب فرمانداری شهرستان کارون و زمین چمن مصنوعی واقع در پارک ۲۲ بهمن روبروی پل فولاد در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفت شدند.

بازسازی و راه اندازی کارخانه آجرسازی رامین سفال با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان و کارخانه آجرسازی جیل با اعتبار ۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

در ادامه افتتاح ساختمان دارالقرآن شهرستان کارون با زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در دو طبقه و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و نیز افتتاح فاز اول پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوت عبدالله با زیربنای ۹۱۲ مترمربع و عرصه ۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان در شهرستان کارون به بهره برداری رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.