تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 فوریه 2020 - 12:06

افتتاح واحد مسکونی و اهدای جهیزیه مددجویان کمیته امداد در دشت آزادگان

افتتاح واحد مسکونی و اهدای جهیزیه مددجویان کمیته امداد در دشت آزادگان

هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن مقاوم و ایجاد سرپناه مناسب برای مددجویان از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است گفت: دو واحد مسکن مددجویی در دشت آزادگان  افتتاح و ۱۴ نوعروس روستای بدریه با اهدایجهیزیه راهی خانه بخت شدند. موصلی

هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن مقاوم و ایجاد سرپناه مناسب برای مددجویان از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است گفت: دو واحد مسکن مددجویی در دشت آزادگان  افتتاح و ۱۴ نوعروس روستای بدریه با اهدایجهیزیه راهی خانه بخت شدند. موصلی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت مسکن مناسب است، گفت: به‌منظور رفاه حال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان که فاقد مسکن هستند با مشارکت خیرین تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی با اعلام اینکه ۴۰ نفر از خانواده های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد روستای بدریه به مدت یک هفته به مشهد مقدس اعزام می شوند، افزود: این خانواده ها برای اولین بار و در قالب طرح های زیارتی به بارگاه رضوی مشرف می شوند.
موصلی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان نیازمند تحت حمایت یکی از سرفصل‌های مهم حوزه حمایت این نهاد است، گفت: ۱۴سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت مناطق محروم روستای بدریه کمیته امداد اهدا شد.
وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد جهیزیه، اعتباری بیش از صد میلیون تومان هزینه شده است افزود: این تعداد جهیزیه شامل کالاهای اساسی از جمله یخچال، ظروف آشپزخانه، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، و لوازم اولیه و ضروری زندگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.