تاریخ انتشار : یکشنبه 2 فوریه 2020 - 12:56

افتتاح اولین نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده در اهواز

افتتاح اولین نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده در اهواز

امید خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، اولین نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز، ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افتتاح شد. قائم مقام شهردار اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده ضمن

امید خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، اولین نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز، ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افتتاح شد.

قائم مقام شهردار اهواز در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: شهرداری اهواز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در راستای سالم سازی مصرف محصولات کشاورزی برای اولین بار اقدام به برپایی نمایشگاه مدیریت شده و ارگانیک کرده است.

قائم مقام شهردار اهواز با اشاره به تولید سالیانه ۱۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در خوزستان و پتانسیل تولید وسیع گفت: خوزستان به دلیل تولید و ظرفیت وسیع محصولات کشاورزی، قابلیت تبدیل شدن به قطب محصولات ارگانیک در کشور را دارد.
سعیدی نیا اظهار کرد: تولید محصولات کشاورزی برعهده سازمان جهادکشاورزی است و شهرداری اهواز به عنوان سازمان ارائه کننده خدمات در سطح شهر آمادگی همکاری با سازمان جهاد کشاورزی و سایر سازمان ها برای معرفی محصولات ارگانیک به شهروندان را دارد تا بتوانیم مردم را به سوی مصرف محصولات مدیریت شده هدایت کنیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: ۲۸ غرفه در اختیار تولیدکنندگان و کشاورزان خوزستانی قرار گرفته تا محصولات و فرآورده های کشاورزی تولید شده به روش سالم را در این نمایشگاه عرضه کنند.

ربیعی عنوان کرد: هدف از برگزاری نمايشگاه عرضه محصولات مديريت شده و داراى گواهى کشاورزی را ترغیب شهروندان به استفاده از محصولات کشاورزی سالم عنوان کرد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان جهادکشاورزی برگزار می شود و کشاورزانی از شهرستان های مختلف همچون رامهرمز، اهواز، دزفول و شوشتر در آن شرکت     کرده اند.

برپایه این گزارش در این نمایشگاه محصولات گواهی شده نظیر میوه، گیاهان دارویی، محصولات زراعی، سبزی، عسل و خرما، لبنیات و .. عرضه شده است

این نمایشگاه از امروز دوازدهم بهمن ماه تا 15 بهمن ماه در پارک ساحلی جنب کتابخانه مرکزی دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۴ تا ٢٢ برای بازدید و خرید از این غرفه‌ها اقدام نمایند .
گفتنی است نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز راه اندازی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.