تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فوریه 2020 - 13:02

استقرار سیستم ایمنی پایدار در شركت نفت و گاز آغاجاری

استقرار سیستم ایمنی پایدار در شركت نفت و گاز آغاجاری

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :جلسه ماهیانه ایمنی ،بهداشت و محیط زیست سه شنبه۲۹ بهمن با حضور مدیر عامل،مدیران و روسای ادارات شرکت برگزار شد. در این جلسه مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی عنوان کرد : در یکسال گذشته پیشرفت های

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :جلسه ماهیانه ایمنی ،بهداشت و محیط زیست سه شنبه۲۹ بهمن با حضور مدیر عامل،مدیران و روسای ادارات شرکت برگزار شد.

در این جلسه مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی عنوان کرد : در یکسال گذشته پیشرفت های خوبی در زمینه ایمنی صورت گرفت و موفق شدیم با تلاش همه همکاران یک سیستم پایدار در مجموعه شرکت مستقر سازیم .

مهندس پیرامون افزود :گام دوم حرکت به سمت تقویت این سیستم پایدار ،بروز رسانی این سیستم و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن است.

وی در این جلسه، با اشاره به وضعیت موجود(از سرویس خارج بودن برخی واحدهای عملیاتی و خطوط جریانی)بر لزوم اقدامات و تمهیدات لازم شامل:تزریق مواد ضدخورندگی، تخلیه اضطراری و جریان مقطعی سیال و…جهت جلوگیری از خوردگی و فرسودگی تاکید نمود.

لزوم بهره گیری از فرصت پیش آمده جهت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه،پایش وآمادگی دایمی جهت بازگشت به شرایط تولید حداکثری،آموزش کارکنان،ریشه یابی حوادث ناشی از خطاهای انسانی و مبنا قرار گرفتن تحلیل ها و اقدامات HSE از موارد دیگری بود که توسط مدیر عامل شرکت آغاجاری در این‌جلسه مطرح گردید.

در ادامه این جلسه مدیران و روسای ادارات به بررسی صورتجلسه قبلی و بیان نقطه نظرات خود پیرامون مباحث ایمنی،بهداشت و محیط زیست پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.