تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 ژانویه 2020 - 16:00

استاندار خوزستان: مدیران آموزش و پرورش انتصابات را بر اساس سند توسعه انجام دهند

استاندار خوزستان: مدیران آموزش و پرورش انتصابات را بر اساس سند توسعه انجام دهند

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: مدیران آموزش و پرورش استان مبنای انتصابات خود را بر اساس سند چشم‌انداز توسعه آموزش و پرورش خوزستان انجام دهند و زیر بار فشارهای سیاسی نروند. غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در کارگروه ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان که با حضور تعدادی از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و روسای

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: مدیران آموزش و پرورش استان مبنای انتصابات خود را بر اساس سند چشم‌انداز توسعه آموزش و پرورش خوزستان انجام دهند و زیر بار فشارهای سیاسی نروند.

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در کارگروه ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان که با حضور تعدادی از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و روسای آموزش و پرورش خوزستان در هتل فجر اهواز برگزار شد بیان کرد: این سند در ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان بسیار تاثیرگذار است و همه مدیران این حوزه باید از این سند استفاده کنند.

وی گفت: یکی از دغدغه های حوزه آموزش و پرورش خوزستان پایین بودن رتبه این بخش در کشور است که با تدوین این سند امید است جایگاه مناسب‌تری را در استان کسب کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: این طرح علمی برای بالا بردن شاخص های آموزشی و کیفی تر کردن آموزش و پرورش خوزستان است.

شریعتی بیان کرد: استانداری خوزستان نیز این قول را می دهد که از اعتبارات اجتماعی و با کمک گرفتن از شرکت ها و صنایع استان در تدوین این سند همکاری داشته باشد.

هفتمین نشست کارگروه ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان روز چهارشنبه با حضور اعضای کارگروه و معاونان وزارتخانه در هتل فجر اهواز برگزار شد.

دراین نشست تفاهم‌نامه تدوین سند چشم انداز توسعه آموزش و پرورش خوزستان بین دانشگاه کرمان و وزرات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان منعقد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.