تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فوریه 2020 - 12:49

استاندار خوزستان : دستگاه‌های اجرایی ستاد ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکیل دهند

استاندار خوزستان : دستگاه‌های اجرایی ستاد ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکیل دهند

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شنبه شب در  نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز استقلال  ایران و یک رویداد تاریخی مهم است که باید از تمامی ظرفیتهای موجود برای برگزاری هرچه باشکوه تر این روز حماسی، استفاده شود. وی با اشاره به ایثارگری های فراوان در دوران

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شنبه شب در  نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز استقلال  ایران و یک رویداد تاریخی مهم است که باید از تمامی ظرفیتهای موجود برای برگزاری هرچه باشکوه تر این روز حماسی، استفاده شود.

وی با اشاره به ایثارگری های فراوان در دوران پیش از انقلاب و دفاع مقدس برای حفظ آرمان های نظام، افزود: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خیلی از هموطنان ما در این مسیر جان خود را در راه دفاع از ارزش های انقلاب نثار کردند و اکنون وظیفه ما است که این دستاورد بزرگ را گرامی داشته و فضا را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در ۴۱ سال گذشته جمهوری اسلامی با همت و پشتکار مردم در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی حرکت کرده و همچنان باید مسیر را برای تقویت این نظام اسلامی هموار کنیم .

وی تصریح کرد : دستگاه های اجرایی ، شرکت ها ، نهادها و اصناف باید از تمامی ظرفیت ها برای حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشکوه استفاده کنند؛  آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند .

شریعتی گفت: همچنین انتظار می رود در راهپیمایی امسال شاهد حضور پرشور دانشگاهیان و فرهنگیان باشیم ؛ جهاد کشاورزی نیز برای دعوت از عشایر غیور خوزستانی با لباس محلی می تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی اظهار داشت : دستگاه های اجرایی نیز ضمن اینکه کارکنان خود را برای حضور حداکثری در این راهپیمایی بسیج می کنند باید شرایط را برای حضور گروه‌های هدف غیر سازمانی نیز فراهم کنند.

استاندار خوزستان یادآور شد: برای ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر ، دستگاه های اجرایی تعامل خوبی با فرمانداری اهواز داشته‌ باشند ؛ از پرچم ایران به عنوان نماد ملی حداکثر استفاده را داشته باشند و هر یک از دستگاه ها بخشی از کار را بر عهده گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در زمینه تبلیغات میدانی نیز برای ایجاد شور و نشاط در جامعه ، اقدامات بیشتری از سوی نهادهای مربوطه صورت گیرد.

شریعتی گفت: هچنین دستگاه های خدمات رسان نظیر آب ، برق و گاز مراقبت بیشتری داشته باشند تا مشکلی در این ایام برای مردم ایجاد نشود .

وی بیان کرد: شامگاه پنجشنبه نیز مراسم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی اهواز برگزار می شود و باید دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم نیز تلاش مضاعفی داشته باشند .

استاندار خوزستان گفت: دستگاه اجرایی باید تمام وظایف خود را نهایت تا روز دوشنبه انجام دهند تا بتوانیم در زمان باقیمانده شرایط خوبی را برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.