تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 فوریه 2020 - 12:38

آغاز عملیات احداث پروژه زیرسازی و آسفالت جاده داخلی دفن پسماند حدفاصل درب ورودی تا سلول شماره 2

آغاز عملیات احداث پروژه زیرسازی و آسفالت جاده داخلی دفن پسماند حدفاصل درب ورودی تا سلول شماره 2

هما خوزستان:محمد رضا قنواتی مدیرهامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به منظور تسهیل در فعالیتهای محل دفن صفیره ،عملیات اجرایی احداث جاده در این سایت به همت سازمان مدیریت پسماند آغاز شده است . قنواتی با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور تسریع در حمل ونقل و کاهش زمان جهت عبور ومرورماشین آلات مکانیزه ،

هما خوزستان:محمد رضا قنواتی مدیرهامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به منظور تسهیل در فعالیتهای محل دفن صفیره ،عملیات اجرایی احداث جاده در این سایت به همت سازمان مدیریت پسماند آغاز شده است .

قنواتی با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور تسریع در حمل ونقل و کاهش زمان جهت عبور ومرورماشین آلات مکانیزه ، دستگاههای پرس و هاپرهای مناطق هشتگانه كار احداث جاده منتهی به سلول های دفن شماره 1،2و سنتی صفیره از شهریور 97 آغاز شده و فعالیتهای اجرایی آن تا پایان بهمن ماه98 به اتمام می رسد.

محمدرضا قنواتی افزود: اين جاده به طول 700متر ازدرب ورودي مجتمع آغاز و به سلول دفن منتهي مي شود وشامل عملیات خاک برداری، خاک ریزی، عملیات تثبیت بستر ، تسطیح و اجرای لایه های زیر سازی شامل (زیر اساس ،اساس ،آسفالت در دو لایه ) می باشد.

وی یادآور شد: اعتبار این پروژه صرفا از منابع داخلی ودرآمدهای سازمان مدیریت پسماندتامین شده است.


قنواتی در پایان تصریح کرد: برای حل این مشکل ، زیرسازی جاده دسترسی به طول 700متر به عرض پاشنه 12متر  و عرض آسفالت 8 متر اجرا شده است که انجام این پروژه باعث رفع مشکل 10ساله محل دفن در تردد ماشین آلات ورودی به سایت ودسترسی آسان وبدون دغدغه وایمن در فصول مختلف خصوصا در بارندگی ها وباعث صرفه جویی در وقت وسلامت خودروهای ورودی به محل دفن شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.