تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژانویه 2020 - 12:50

آتش نشانان اهواز از یک فاجعه جانی و مالی ناشی از نشت گاز جلوگیری بعمل آوردند

آتش نشانان اهواز از یک فاجعه جانی و مالی ناشی از نشت گاز جلوگیری بعمل آوردند

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی در مورخ یکم بهمن ۱۳۹۸ساعت ۲۰و پنجاه و یک دقیقه خبر نشت گاز در مجتمع مسکونی واقع در گلستان خیابان نفت ۴ مخابره شد. بلافاصله امدادگران آتش نشانی به محل حادثه شتافتند و آتش نشانان پس از بررسی میدانی متوجه نشت گاز شهری دریکی از طبقات

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی در مورخ یکم بهمن ۱۳۹۸ساعت ۲۰و پنجاه و یک دقیقه خبر نشت گاز در مجتمع مسکونی واقع در گلستان خیابان نفت ۴ مخابره شد. بلافاصله امدادگران آتش نشانی به محل حادثه شتافتند و آتش نشانان پس از بررسی میدانی متوجه نشت گاز شهری دریکی از طبقات ساختمان ۲۰واحده شدند.

فرمانده عملیات جهت جلوگیری از انفجار و آسیب به ساکنین سریعا دستور تخلیه کلیه ساکنین واحدهای مسکونی را صادر کرد و پس از رعایت اصول ایمنی ، امداد گران از طریق عملیات راپل توانستند در یک اقدام سریع گاز متراکم شده را مهار و از فاجعه انسانی جلوگیری بعمل آوردند. مهندس ابراهیم قنبری مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این راستا بیان داشت آتش نشانان اهواز بار دیگر رشادت و سرعت عمل در امداد رسانی به شهروندان را به نمایش گذاشتند و از انفجار نشت گاز در مجتمع مسکونی ۲۰ واحده جلوگیری بعمل آوردند که خوشبختانه در این حادثه با درایت و واکنش سریع آتش نشانان هیچگونه خسارت جانی و مالی به شهروندان وارد نگردید. وی در این راستا تاکید کرد، شهروندان ضمن رعایت اصول ایمنی هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند و وسایل گاز سوز را بطور مرتب بازبینی و سرویس نمایند تا از بروز حوادث ناگوار جلو گردد‌. وی همچنین اشاره کرد ، شهروندان در صورت بروز هر گونه حوادثی ضمن حفظ خونسردی و رعایت اصول ایمنی سریعا با شماره ۱۲۵ تماس حاصل نموده و نوع حادثه را به آتش نشانان اطلاع رسانی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.