تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دسامبر 2019 - 12:41

کشف 790 کیلو مواد مخدر در خوزستان

کشف 790 کیلو مواد مخدر در خوزستان

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از کشف 790 کیلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته درخوزستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از کشف 790 کیلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته درخوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان وپليس شهرستان “بهبهان” با کار اطلاعاتی از انتقال 3محموله مواد مخدر آگاه شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” با همكاري ماموران مبارزه با قاچاق كالا شهرستان وعوامل انتظامي پل زهره وبخش زيدون باكنترل نامحسوس محورهاي مواصلاتي شهرستان 2دستگاه خودرو تريلر و سمند را شناسايي و در 2 عمليات ضربتي آنها را متوقف كردند كه در بازرسي از آنها 710 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف و در اين رابطه 2 قاچاقچي دستگير شدند.

وی افزود: درادامه اين طرح ماموران عملیات ویژه پليس مبارزه با موادمخدر استان با كار اطلاعاتی در شهرستان‌‌ “اهواز”، محور تردد كاميون حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 80 کیلو موادمخدر از نوع ترياك که به طرز ماهرانه ای در بار صيفي جات جاساز شده بود،کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و يك دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه در مجموع اين عمليات ها 790 كيلو موادمخدر از نوع ترياك ، كشف شد، خاطر نشان كرد: در اين رابطه 3خودرو توقيف و3قاچاقچي مواد مخدر نيز دستگير و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.