تاریخ انتشار : شنبه 4 ژانویه 2020 - 13:29

پیام دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

پیام دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

“بسم رب الشهداء والصدیقین” هما خوزستان: یک عمر برای آرامش ما چشم بر هم نگذاشتی . اما چه بی‌رحمانه زمانی که همه ما چشم بر هم گذاشتیم و در خواب آرام به سر می بردیم تو را از ما گرفتند. شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات

“بسم رب الشهداء والصدیقین”

هما خوزستان: یک عمر برای آرامش ما چشم بر هم نگذاشتی . اما چه بی‌رحمانه زمانی که همه ما چشم بر هم گذاشتیم و در خواب آرام به سر می بردیم تو را از ما گرفتند.

شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت را تا پای جان به اثبات رساندند.

سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکتش را به جهاد خالصانه برای دفاع از میهن و اسلام صرف کرده بود سرانجام به آرزوی بلند خود و پیوستن به یاران قدیمی خود شتافت.  شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ عرصه جهاد در راه خدا بود و انجام آن توسط تروریست‌های شیطان بزرگ.

افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین دشمنان ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینجانب شهادت سردار سرافراز،سرباز فداکار امام زمان (عج )سر لشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض مینمایم.انشاله همانطوری که رهبر عزیز و فرزانه مان فرمودند انتقام سختی در انتظار آمریکا و اسرائیل خائن خواهد بود.

به همین منظور ضمن در پی اعلام سه روز عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان مراسم بزرگداشتی فردا شنبه 14 دی ماه 98 پس از نماز ظهر و عصر در تمامی مدارس و آموزشکده های سما استان خوزستان برگزار خواهد شد.

مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.