تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 ژانویه 2020 - 12:07

نام و یاد سردار قاسم سلیمانی در جهان اسلام و تاریخ باقی می ماند

نام و یاد سردار قاسم سلیمانی در جهان اسلام و تاریخ باقی می ماند

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند ظهر امروز در مراسم یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در این اداره کل ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک گفت: یقین دارم اولین چیزی که شاید به ذهن همه شما پس از شنیدن این خبر رسید این بود

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند ظهر امروز در مراسم یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در این اداره کل ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک گفت: یقین دارم اولین چیزی که شاید به ذهن همه شما پس از شنیدن این خبر رسید این بود که حالات و احوالات مقام معظم رهبری به چه صورت است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری خیلی استوار و محکم پس از شنیدن این خبر دستورات مختلف را دادند اما بدون تردید داغدارترین آدم در نظام جمهوری اسلامی برای حاج قاسم سلیمانی خود مقام معظم رهبری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی را امر مبارکی برای ایشان می دانم، ادامه داد: قرار نبود سردار سلیمانی با بیماری سرطان،تصادف و غیره از بین برود.نهایت آدمی مرگ است اما شکل شهادت سردار قاسم سلیمانی در کشوری که برای آزادی آن از داعش زحمات زیادی کشیده بود،بسیار مظلومانه بود.

جوروند با اشاره به رابطه عمیق و علاقمندی شدید میان مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، افزود: با نگاه به تصاویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی ارتباط عجیب و علاقمندی شدید بین آنها دیده می شود که طبق فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار قاسم سلیمانی ریشه در خلوص و تقوا سردار سلیمانی داشت که باعث شده در قلوب تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: بدون تردید غیر از اینکه حضرت حق محبت این مرد را در دل همه مردم قرار داده چیز دیگری نیست.

جوروند گفت: قاسم سلیمانی مسلمانی آزادی خواه بود و تاثیرگذاری آن در تمام جهان اسلام نه در امروز و فردا بلکه بدون تردید نام و یادش در عمق تاریخ ما باقی می ماند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه قاسم سلیمانی پشت و پناه امت و تشیع در این مقطع تاریخی بود، اذعان داشت: اینکه می گویند اگر سردار قاسم سلیمانی با داعش در سوریه و عراق نمی جنگید داعش در عراق بود، یک واقعیت است و به این یقین داشته باشید اگر داعش در عراق زمین گیر نمی شد حاکمیت آن در بلاد مختلف دیده می شد.

جوروند تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی دست دشمن رو و مشخص شد دشمن درجه یک داعش سردار قاسم سلیمانی بود و توانست آنها را در سرزمین های مختلف زمین گیر کند و سرانجام توسط آمریکا در عراق به شهادت رسید که دیگر سندی قوی تر از این ما در کجا می توانیم پیدا کنیم.

وی افزود: ما از آغاز انقلاب تاکنون آدم های بزرگی را از جمله شهید بهشتی،شهید باهنر،شهید رجایی و تعداد زیادی سرداران شهید را از دست دادیم. یکی از دردهای بزرگ ما این است که سردار قاسم سلیمانی عصاره تمامی این شهدا بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: ما آدم های بزرگی را از دست دادیم که جایگزین برای آنها آمد و اگر چه این داغ برای همه مردم سخت است اما شک نکنید که سردار قاسم سلیمانی هم جایگزین خواهد داشت و این از برکاتی است که خداوند به نظام جمهوری اسلامی هدیه کرده است.

جوروند با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی بعید نیست حرکت های داعش دوباره آغاز شود، گفت: بازدارنده بزرگ جریانات تکفیری در جهان اسلام سردار قاسم سلیمانی به رهبری مقام معظم رهبری بود و بعید نیست که با شهادت سردار سلیمانی حرکت های داعش زنده شوند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.