تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژانویه 2020 - 12:04

مهمترین وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی ، پاسخ دادن به نیاز صنعت است

مهمترین وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی ، پاسخ دادن به نیاز صنعت است

هما خوزستان: مدیر کل پایش نظارت ، آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی گفت : با مدیریت و هدایت منابع و توسعه زیرساخت ها ، می توانیم مشکلات صنایع مختلف را حل نماییم که امروز مهمترین وظیفه ما همین است. ایمان عطار زاده که صبح امروز در نشست راهبری پژوهشی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی

هما خوزستان: مدیر کل پایش نظارت ، آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی گفت : با مدیریت و هدایت منابع و توسعه زیرساخت ها ، می توانیم مشکلات صنایع مختلف را حل نماییم که امروز مهمترین وظیفه ما همین است.

ایمان عطار زاده که صبح امروز در نشست راهبری پژوهشی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان سخن می گفت ، افزود: تا کنون از توان پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نشده است و باید بر اساس توانمندی ها از استادان در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: نیروهای کارآزموده، استادان دارای توانایی انجام تحقیقات پژوهشی ، کارگاه ها و آزمایشگاه های مختلف و پیشرفته قسمتی از توان عظیم دانشگاه آزاد اسلامی است که با مشخص شدن شیوه های استفاده از آنها ، می توان علاوه بر پاسخگویی به صنعت و حل مشکلات جامعه به درآمد غیر شهریه ای هم دست یافت.

 مدیر کل پایش نظارت ، آمار و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در کنار آموزش باید به پژوهش و دستاوردهای آن هم پرداخت ، گفت : در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی که حل مساله هست باعث شده که به این سمت حرکت کنیم و این فرصت خوبی برای ثابت کردن خودمان به صنایع مختلف است.

ایمان عطارزاده با تاکید بر ارتباط بهتر و بیشتر اعضای هیات علمی با صنعت گفت: باید این فاصله را کم کنیم و ارتباط را گسترش دهیم و دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن امکانات فراوان می تواند نمونه و الگوهای اولیه خوبی در اختیار صنایع بگذارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم ضمن خوش آمدگویی به مدیران کل پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم با کاربردی کردن مطالب ارائه شده در این نشست به رویکرد جدید دانشگاه دست پیدا کنیم و مشکلات جامعه و صنایع را برطرف نماییم.

حجت الاسلام فرج اله براتی در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران اسلامی پر از سلیمانی هاست و این را مردم وفادار در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار ثابت کردند .

وی ادامه داد : شهید سلیمانی الگوی کرامت انسانی است و نشان داد اگر انسان بتواند از همه غیرها منقطع شود می تواند به کرامت انسانی دست یابد و کرامت و عظمت این عزیز را در مراسم تشییع در شهرهای مختلف مشاهده نمودیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت : قبل از برگزاری مراسم به خاکسپاری این شهید بزرگوار ، انتقام گرفته شد و ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چرا که ما رهروان حسین هستیم و بحول قوه الهی بزودی شاهد پیروزی های بزرگتری خواهیم بود.

نشست راهبری پژوهشی منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان 18 و 19 دی در واحد اهواز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.