تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژانویه 2020 - 14:31

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان خبر داد؛ آسفالت جاده روستای خرخره آبادان

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان خبر داد؛ آسفالت جاده روستای خرخره آبادان

هما خوزستان: معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به بهره برداری از پروژه آبرسانی اجرای خط انتقال 500 میلیمتری تصفیه خانه ثامن الائمه تا شهید کشتکار آبادان از آسفالت جاده های دسترسی روستای خرخره و قسمتی از منطقه ایستگاه 12 آبادان بواسطه ترمیم مسیر حفاری پروژه مذکور خبر داد. “صابر علیدادی” در

هما خوزستان: معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به بهره برداری از پروژه آبرسانی اجرای خط انتقال 500 میلیمتری تصفیه خانه ثامن الائمه تا شهید کشتکار آبادان از آسفالت جاده های دسترسی روستای خرخره و قسمتی از منطقه ایستگاه 12 آبادان بواسطه ترمیم مسیر حفاری پروژه مذکور خبر داد.

“صابر علیدادی” در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط نامطلوب جاده دسترسی این دو منطقه و پس از حفاری مسیر و اتمام مراحل اجرایی خط انتقال مذکور در قالب طرح آبرسانی غدیر نسبت به عملیات زیرسازی و روسازی آن مسیر اقدام شد تا علاوه بر بهره مندی مردم منطقه از آب شرب با کیفیت، مشکلات تردد نیز که به دلیل نامساعد بودن مسیر ایجاد شده بود ، مرتفع گردد.

 مجری طرح آبرسانی غدیر جنوبی نیز در این باره اظهار داشت: اجرای آسفالت روستای خرخره و قسمتی از منطقه ایستگاه 12 آبادان در مراحل نهایی خود قرار دارد به نحوی که عملیات زیرسازی کل مسیر به اتمام رسیده است.  

“شهرام ناصر‌پور” هزینه اجرایی عملیات فوق را 8 میلیارد ریال برآورد کرد که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (عج)، در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.