تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژانویه 2020 - 12:43

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان برقرار است

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: شاهد بارش در اکثر محورهای مواصلاتی به ویژه در شمال استان

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: شاهد بارش در اکثر محورهای مواصلاتی به ویژه در شمال استان هستیم که در برخی محورها این بارش ها به‌ صورت برف و در برخی مسیرها این بارش ها به‌ صورت باران است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است، افزود: اقدامات لازم برای بازگشایی مسیرهای برف گیر و مسیرهایی که به دلیل بارندگی شاهد ریزش کوه در آنها هستیم با بکارگیری نیرو، تجهیرات و ماشین آلات راهداری به سرعت انجام می شود تا هیچ مسیری مسدود نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: به دلیل اقدامات انجام شده پیش از شروع بارندگی از جمله تنقیه پل‌ها، پاکسازی بستر رودخانه­ ها و آبروها با مشکل خاصی در محورها مواجه نبودیم.

بهرامی نیا گفت: در طرح مانور زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا 20 فروردین در محورها مستقر شده و تمامی گشت­ های راهداری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

وی تأکید کرد: راهداران به صورت ۲۴ ساعته هم در ستاد و هم در شهرستان­ ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن سازی محورها هستند و هم استانی های عزیز می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان با سامانه جامع اطلاع رسانی 141 مرکز مدیریت راه ها تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.