تاریخ انتشار : دوشنبه 6 ژانویه 2020 - 12:00

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: کسب 70 رتبه برتر توسط دانش آموزان خوزستانی در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: کسب 70 رتبه برتر توسط دانش آموزان خوزستانی در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دانش آموزان خوزستانی موفق شدند در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور 70 رتبه برتر به دست آورند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز دوشنبه 16 دی ماه 98 در گفت

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دانش آموزان خوزستانی موفق شدند در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور 70 رتبه برتر به دست آورند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز دوشنبه 16 دی ماه 98 در گفت و گو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات در سال تحصیلی جاری در سه سطح مدرسه، شهرستان و استان برگزار شد و پس از آن آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال شد.

وی گفت: دانش آموزان در این مسابقات در بیش از 60 رشته و گرایش متنوع شرکت کردند و در نهایت 2 هزار و 5 دانش آموز برگزیده دوره متوسطه به مرحله کشوری دعوت شدند.

مودت با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی در رشته های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی در این مسابقات شرکت کردند، گفت: دانش آموزان خوزستانی در بخش دختران موفق به کسب 63 رتبه برتر شدند که از این تعداد 35 نفر صاحب رتبه اول، 3 نفر رتبه دوم، 12 نفر رتبه سوم و 13 نفر نیز رتبه برگزیده را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین یادآور شد: دانش آموزان پسر شرکت کننده در این مسابقات  نیز 7 رتبه اول ، 1 رتبه دوم، 2 رتبه سوم و 2 رتبه برگزیده به دست آوردند.

مودت یادآور شد: این مسابقات با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.