تاریخ انتشار : شنبه 28 دسامبر 2019 - 11:17

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع معاونین پرورشی و فرهنگی سراسر استان عنوان کرد: ضرورت کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی در سطح مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع معاونین پرورشی و فرهنگی سراسر استان عنوان کرد: ضرورت کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی در سطح مدارس استان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی استان خوزستان گفت: یکی از رویکرد های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان توجه به ارتقای شاخص های کیفی فعالیت های پرورشی در سطح مدارس استان است. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان کورش مودت

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی استان خوزستان گفت: یکی از رویکرد های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان توجه به ارتقای شاخص های کیفی فعالیت های پرورشی در سطح مدارس استان است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان کورش مودت ظهر امروز چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸ در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی استان خوزستان با بیان اینکه تحقق اهداف سند تحول بنیادین اولویت نخست آموزش و پرورش است، گفت: معاونین پرورشی و فرهنگی مجریان سند تحول آموزش و پرورش  هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه معلم تصمیم ساز و دانش آموز خلاق مبتکر در مدارس نوین با شرایط مساعد مد نظر سند تحول بنیادین است، افزود: فرسوده بودن بیش از ۳۰ درصد فضاهای آموزشی به عنوان یک چالش اساسی در حوزه آموزش و پرورش استان برشمرده می شود.

مودت اقدامات گسترده و عملی را در مبارزه با آسیب های اجتماعی یک نیاز ضروری دانست و تصریح کرد: در برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی ، فرهنگی و هنری باید از ظرفیت درونی شهرستان ها و خیرین بهره کافی برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان خواستار افزایش نظارت معاونین پرورشی در میزان و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس شد و ادامه داد: نماز جماعت به عنوان یک اصل مهم دینی و ترببتی، باید در تمام مدارس مورد توجه مسئولان پرورشی و فرهنگی قرار گیرد.

وی در عین حال با اشاره به لزوم توجه جدی به تشکل های دانش آموزی گفت: تشکل های دانش آموزی در تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان و تربیت نسلی فعال و خلاق نقش مهم و اساسی ایفا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان توجه به معیشت فرهنگیان را یکی از برنامه‌های اساسی آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت‌های مالی موجود برای حمایت از فرهنگیان بهره برد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.