تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دسامبر 2019 - 11:38

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی حکمی سید محمدرضا بنی هاشمی را به سمت سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب کرد. د رمتن حکم انتصاب سید محمدرضا بنی هاشمی آمده است: نظر به تعهد

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی حکمی سید محمدرضا بنی هاشمی را به سمت سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب کرد.

د رمتن حکم انتصاب سید محمدرضا بنی هاشمی آمده است:

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی و به موجب این حکم، شما را به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه ی همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر، در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.

محمد جوروند ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

گفتنی ست، سید محمدرضا بنی هاشمی، پیش از این به عنوان کارشناس مدیریت عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فعالیت داشته است. همچنین طی مراسمی از زحمات و تلاش های عباس حیدری در زمان تصدی مدیریت روابط عمومی اداره کل تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.