تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 دسامبر 2019 - 13:43

دیدار هیئتی از وزارت نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در استان خوزستان با اهالی كوت عبدالله و كوی دانشگاه اهواز

دیدار هیئتی از وزارت نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در استان خوزستان با اهالی كوت عبدالله و كوی دانشگاه اهواز

هما خوزستان: به دنبال تاکید وزیر نفت مبنی بر بسیج کامل امکانات نفت برای کاهش آسیب ‌دیدگی مردم خوزستان بر اثر سیلاب اخیر ، هیئتی از این وزارتخانه و مدیران ارشد صنعت نفت در استان خوزستان با اهالی مناطق کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و کوی دانشگاه در کلانشهر اهواز دیدار و از نزدیک در

هما خوزستان: به دنبال تاکید وزیر نفت مبنی بر بسیج کامل امکانات نفت برای کاهش آسیب ‌دیدگی مردم خوزستان بر اثر سیلاب اخیر ، هیئتی از این وزارتخانه و مدیران ارشد صنعت نفت در استان خوزستان با اهالی مناطق کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و کوی دانشگاه در کلانشهر اهواز دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیلاب اخیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، سرپرستی این هیئت را که متشکل از علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید،  زبیدی مدیر برنامه ریزی این شرکت، دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز,پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ,محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران است، محسن پاک نژاد معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری برعهده دارد.

درجریان بازدید این هیئت از کوت عبدالله  که فرماندار شهرستان کارون نیز حضور داشت، معاون و نماینده وزیر نفت در امر کمک رسانی و ارایه خدمات به مردم در معرض سیلاب در استان خوزستان گفت: وزارت نفت همه تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات شهروندان آسیب دیده از سیلاب اخیر بکار خواهد گرفت.

مهندس محسن پاک نژاد با بیان اینکه حسب دستور وزیر نفت، باید با تمام توان در کنار مردم استان باشیم، افزود: باید از تجربه سیل فروردین ‌ماه امسال استفاده کنیم و در راستای اقدامات کوتاه ‌مدت در زمان بروز سیلاب یا آب‌گرفتگی، صنعت نفت به نهادهای اجرایی کمک نماید .

وزیر نفت پس از وقوع بارش‌ های سیل ‌آسا در استان خوزستان، در پیامی به مدیران عامل شرکت ‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان بر بسیج امکانات وزارت نفت برای کاهش آسیب به مردم این استان تاکید کرد.

مهندس بیژن زنگنه در همین راستا محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت را در این زمینه مامور کرد تا در راس هیئتی بر نحوه عملیات امدادی شرکت‌های تابع به مردم شریف خوزستان نظارت و نیازهای بیشتر را اعلام کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.