تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دسامبر 2019 - 11:28

دكتر زرگر: ویزیت ۱۴۵۰ نفر در مناطق سیل زده اهواز به همت نیروهای فوریتهای پزشكی استان

دكتر زرگر: ویزیت ۱۴۵۰ نفر در مناطق سیل زده اهواز به همت نیروهای فوریتهای پزشكی استان

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز از خدمات رسانی و ویزیت ۱۴۵۰‌نفر بیمار طی سه روز گذشته در مناطق سیل زده شهرستان اهواز خبر داد. دکتر محمد امین زرگر در این خصوص افزود: بدنبال بارش باران سیل آسا در چند روز

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز از خدمات رسانی و ویزیت ۱۴۵۰‌نفر بیمار طی سه روز گذشته در مناطق سیل زده شهرستان اهواز خبر داد.

دکتر محمد امین زرگر در این خصوص افزود: بدنبال بارش باران سیل آسا در چند روز گذشته و آبگرفتگی معابر در برخی ازمناطق شهر اهواز بنا به تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس سازمان اورژانس کشور مبنی بر آماده باش کامل کلیه‌ نیروهای اورژانس، پایگاههای شهری و جاده ای مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز از روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس بهمراه پزشک، پرستار و دارو و ملزومات پزشکی در مناطق کوت عبدالله، شیبان، کوی علوی، شهرک دانشگاه و سایر مناطقی که نیاز به خدمات درمانی داشتند، مستقر شدند.

دکتر زرگر در این خصوص تصریح کرد: با توجه به مشکلات زیادی که مردم در مناطق درگیر سیلاب داشتند و همچنین نیاز به ارائه خدمات درمانی تصمیم بر این گرفته شد در راستای اجرای این طرح برای روز چهارم علاوه بر استقرار اتوبوس آمبولانس در مناطق مذکور، تیم های پزشکی سیار دو نفره بهمراه دارو و ملزومات پزشکی به مناطق دیگر اعزام‌ شدند.

ارائه خدمات درمانی ویژه افراد سالمند که توانایی خروج از منزل را ندارند، از دیگر گروههایی بودند که توسط این گروه از تیم فوریتهای پزشکی ویزیت شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.