تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژانویه 2020 - 14:22

تخفیف مجدد 50 درصدی معاینه فنی شهر اهواز در یکم بهمن ماه

تخفیف مجدد 50 درصدی معاینه فنی شهر اهواز در یکم بهمن ماه

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، با پیگیری های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و هماهنگی با شورای ترافیک استان خوزستان، به مناسبت هفته ی هوای پاک هزینه معاینه فنی خودروها، مجدداً در روز یکم بهمن ماه 98 با 50 درصد تخفیف در اهواز انجام می شود. لویمی معاون حمل و

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، با پیگیری های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و هماهنگی با شورای ترافیک استان خوزستان، به مناسبت هفته ی هوای پاک هزینه معاینه فنی خودروها، مجدداً در روز یکم بهمن ماه 98 با 50 درصد تخفیف در اهواز انجام می شود.

لویمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در این خصوص گفت:  هدف از اجرای این طرح تشویق مالکان وسایل نقلیه به انجام معاینه فنی به منظور رفع آلایندگی هوا و بهینه سازی مصرف انرژی است. با اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توان گام‌های مناسبی برای جلوگیری از آلودگی هوا و داشتن محیط زیستی سالم و در نهایت حفظ سلامت شهروندان برداشت.

گفتنی است نشانی مراکز معاینه فنی خودرو در سطح شهر اهواز برای 50 درصد تخفیف  بلوار ملاشیه نبش 22 بهمن- بلوار سپهبد شهید سلیمانی( پاسداران) جنب شهرداری منطقه سه، برومی نرسیده به پلیس راه رامهرمز جنب پل قطار – مرکز معاینه فنی ایمن سازان و شهرک رزمندگان جاده اهواز خرمشهر می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.