تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دسامبر 2019 - 11:33

بهسازی و تعریض جاده اهواز – هفتکل یک ماه دیگر تمام می‌شود

بهسازی و تعریض جاده اهواز – هفتکل یک ماه دیگر تمام می‌شود

هما خوزستان: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بازسازی جاده اهواز هفتکل تقریبا تکمیل شده و مشکلی که برای این پروژه وجود داشت وجود چند پل در مسیر بود. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی‌وندی در رابطه با بهسازی جاده اهواز

هما خوزستان: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بازسازی جاده اهواز هفتکل تقریبا تکمیل شده و مشکلی که برای این پروژه وجود داشت وجود چند پل در مسیر بود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی‌وندی در رابطه با بهسازی جاده اهواز – هفتکل گفت: بهسازی و تعریض این محور تقریبا تکمیل شده و مشکلی که برای این پروژه وجود داشت وجود چند پل در مسیر بود.

وی ادامه داد: این پل‌ها محل لوله های نفت و گاز بود که به خاطر حساسیت های خاص موجود در این زمینه با پیگیری هایی که انجام شد، توانستیم این مشکل را از طریق شرکت نفت در هفته گذشته حل کنیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه بازسازی اکثر محور اهواز هفتکل به اتمام رسیده اعلام داشت:ظرف یک ماه آینده به امید خدا کل محور تکمیل و آماده بهره برداری ۱۰۰ درصدی است و پروژه این مسیر بسته می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.