تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژانویه 2020 - 14:37

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با مشارکت شهرداری اهواز

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با مشارکت شهرداری اهواز

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیران و پرسنل شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در مسجد ارشاد حضور یافته و در این مراسم مشارکت کردند. سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیران و پرسنل شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در مسجد ارشاد حضور یافته و در این مراسم مشارکت کردند.

سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی عراق و هشت نفر دیگر در اثر حمله تروریستی نیروهای آمریکایی که به دستور رییس جمهوری آمریکا انجام شد، به شهادت رسید
پیکر سپهبد شهید سلیمانی بعد از تشییع در شهرهای عراق بامداد یکشنبه وارد خوزستان و در اهواز با حضور پرشور مردم این استان بدرقه شد.
مردم مشهد مقدس در جوار حرم امام رضا (ع) روز یکشنبه از سرداران شهید استقبال و صحنه های کم‌نظیری را در ابراز ارادت به سردار سلیمانی خلق کردند.
صبح دوشنبه بعد از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، پیکر این شهید سرافراز با حضور میلیون‌ها عزادار تهرانی تشییع و پس از آن به قم و برای خاکسپاری به کرمان منتقل شد.
پیکر سردار شهید سلیمانی امروز (سه شنبه) با حضور پرشور مردم در زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای شهر کرمان جایی که وصیت کرده بود، به خاک سپرده می‌شود.
سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک در شهرستان رابر استان کرمان در خانواده‌ای مذهبی متولد شد.
 سردار سلیمانی ابتدای جنگ تحمیلی با شماری از نیروهای کرمان، تیپ زرهی را تشکیل داد و سپس به لشکر ۴۱ ثارالله تبدیل شد. او از آغاز تشکیل این لشکر تا انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.