تاریخ انتشار : یکشنبه 5 ژانویه 2020 - 11:01

بررسی آخرین وضعیت احداث اورژانس بزرگ بیمارستان سینا

بررسی آخرین وضعیت احداث اورژانس بزرگ بیمارستان سینا

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، سه شنبه ۱۰ دی ماه۹۸، در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشگاه سطح یک شهرستان کارون، آخرین وضعیت پروژه در حال احداث اورژانس 64 تخت خوابی بیمارستان سینا بررسی شد. دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راستای بازدید از این پروژه اظهار داشت: اورژانس بیمارستان سینا دو هزار

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، سه شنبه ۱۰ دی ماه۹۸، در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشگاه سطح یک شهرستان کارون، آخرین وضعیت پروژه در حال احداث اورژانس 64 تخت خوابی بیمارستان سینا بررسی شد.


دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راستای بازدید از این پروژه اظهار داشت: اورژانس بیمارستان سینا دو هزار و 400 متر مربع مساحت دارد و با تکمیل و راه اندازی آن ظرفیت بسیار مطلوبی به بیمارستان سینا و شهرستان کارون اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این اورژانس در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هماهنگی های لازم جهت ادامه این پروژه با مسئولین بیمارستان سینا انجام شده است.

همچنین مجید باوی مدیر بیمارستان سینا گفت: بیشتر اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی اورژانس جدید بیمارستان سینا، به دنبال پیگیریهای انجام شده با وزارت بهداشت، از قبل خریداری شده و در حال حاضر در انبارهای بیمارستان موجود است.

باوی گفت: تا کنون حدود 680 میلیارد ریال جهت ساخت فضای فیزیکی و خریداری تجهیزات مورد نیاز این بخش هزینه شده است و بر اساس برآوردهای انجام شده تکمیل فضای فیزیکی اورژانس و خرید باقی تجهیزات آن به حدود 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.