تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 دسامبر 2019 - 13:25

بازدید مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان

بازدید مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان

هما خوزستان: همزمان با برگزاري نمايشگاه دستاورد هاي پژوهش و فناوری استان،مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزیاستان با حضور در غرفه شركت شهرك هاي صنعتي ضمن آشنايي با دستاوردهاي پژوهشي اين شركت، از فعاليت هاي انجام شده در اين بخش بازدید كرد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، در

هما خوزستان: همزمان با برگزاري نمايشگاه دستاورد هاي پژوهش و فناوری استان،مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزیاستان با حضور در غرفه شركت شهرك هاي صنعتي ضمن آشنايي با دستاوردهاي پژوهشي اين شركت، از فعاليت هاي انجام شده در اين بخش بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان “قاسم صنگوری سواری”مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور در غرفه این شرکت به تشریح و احصاء نیازهای پژوهشی در استان از طریق جلب همکاری مراکز و موسسات پژوهشی ، تسهیل فرایند نیازسنجی برای تدوین عناوین پژوهشی استان و شناسایی نیازهای پژوهشی استان پرداخت.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان به 35 اولویت مطالعاتی و پژوهشی این شرکت اشاره کرد و گفت: انجام پژوهش هزینه نیست بلکه سرمایه است.

بر اساس اين گزارش، در نمايشگاه امسال دستاوردهای پژوهش و فناوری استان كه با 3 محور “پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید” برگزار شد، شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان در كنار دیگر دستگاه های اجرايي استان به ارائه دستاوردهاي پژوهشي خود پرداخته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.