تاریخ انتشار : جمعه 3 ژانویه 2020 - 14:39

بازدید مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از پروژه های عمرانی شهرکهای صنعتی

بازدید مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از پروژه های عمرانی شهرکهای صنعتی

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرکهای صنعتی شماره 3 و 5 اهواز بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرکهای صنعتی شماره 3 و 5 اهواز گفت : عملیات خیابان

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرکهای صنعتی شماره 3 و 5 اهواز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرکهای صنعتی شماره 3 و 5 اهواز گفت : عملیات خیابان سازی و جدولکاری شهرک صنعتی شماره 3 اهواز با اعتبار 28 میلیارد ریال در حال انجام است و 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت:  در طی 5 ساله گذشته به منظور بهسازی فضای کسب و کار بیش از 100 میلیارد ریال در این شهرک در قالب پروژه های عمرانی هزینه شده است.

محمدیان ادامه داد: عملیات خیابان سازی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز نیز با اعتبار 27 میلیارد ریال در دست اجرا می باشد که تا کنون 50 درصد آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: احداث مخزن بتنی 1300 مترمکعبی و شبکه آب شهرک صنعتی شماره 5 اهواز با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی در دست اجرا در این شهرک صنعتی می باشد.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن آن برای واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی می باشد تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیازهای اساسی صنعتگران را تأمین کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.