تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 ژانویه 2020 - 12:33

بازدید ریئس مركز بهداشت غرب اهواز از تصفیه خانه شماره 2 آب اهواز

بازدید ریئس مركز بهداشت غرب اهواز از تصفیه خانه شماره 2 آب اهواز

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز بازدید ازتصفیه خانه آب شماره دو اهواز با حضور رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز،کارشناس مسئول بهداشت محیط این مرکز و مدیران و معاونین شرکت آبفا انجام شد. دکترمهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت بهداشتی تصفیه خانه آب اهواز و

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز بازدید ازتصفیه خانه آب شماره دو اهواز با حضور رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز،کارشناس مسئول بهداشت محیط این مرکز و مدیران و معاونین شرکت آبفا انجام شد.

دکترمهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت بهداشتی تصفیه خانه آب اهواز و کیفیت آب ورودی و خروجی این تصفیه خانه و با حضور مسئولین شرکت آبفا از جمله مهندس مریدی مدیرعامل شرکت آبفا ،مهندس شاهمرادی معاونت بهره برداری ،مهندس رئیسی مسئول کنترل کیفی انجام گرفت،ضمن بیان خطرات و بیماریهای ناشی از مصرف آب غیر بهداشتی درصورت استفاده توسط مصرف کنندگان، خواستار تلاش جهت بهبود کارایی تصفیه خانه و تولید و توزیع آب با کیفیت مناسب شد.

 دکتر شریفی اظهار داشت: شناخت آب از نظر كيفيت و كميت و چگونگي حصول آن قدمي اساسي در جهت بهينه سازي مصرف آب مي‌باشد. شریفی افزود: بسیای از مشكلات بهداشتی كشورهای در حال توسعه، عدم برخوردای از آب آشامیدنی سالم است.

رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز افزود: آب آلوده به صورت مستقیم با بیماریهایی همچون  تیفوئید، حصبه ، شبه حصبه ، بیماری اسهال خونی،و … در ارتباط می باشد وی بیان داشت آب سالم باید عاري از عوامل زنده بيماري‌زا ،عاري از مواد شيميايي زيان آور و  بدون رنگ و بو، و داری طعم مطبوع باشد.

در این بازدید مهندس مریدی از لایروبی و بازسازی حوضچه های ته نسینی و زلال ساز خبر داد و گفت: برنامه لایروبی و ارتقاء کیفیت کلاریفایرها در  دستور کار تصفیه خانه قرار گرفته و این کار در حال انجام است که با انجام این بازدید و حساسیت مرکزبهداشت یقینا تسریع در روند انجام آن صورت می پذیرد.

 دکتر شریفی ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در تصفیه خانه شماره 2 آب اهواز ، لایروبی و پاکسازی حوضچه ها را امری مهم و پر اهمیت در بهبود کیفیت و زلالیت آب شبکه توزیع شهری  دانست .در ادامه بازرسی نشستی با حضور رئیس مرکز بهداشت ،ریئس شرکت آبفا اهواز ، معاونین شرکت آب و  مدیران و پرسنل  تصفیه خانه و کارشناس مسئول بهداشت محیط غرب اهواز در محل  تصفیه خانه در راستای  بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای مناسب برگزار شد. در این نشست  دکتر  شریفی مجددا بر مشکلات و بیماریهای مرتبط با آب  از جمله بیماریهای روده ای بر  توزیع آب بهداشتی  تاکید بسزایی داشت و از اوضاع شبکه فاضلابرو شهری هم ابراز نگرانی نموده و خواستار هم اندیشی و همکاری تمام مسئولین در رفع معضلات شبکه فاضلاب شهری شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.