تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دسامبر 2019 - 11:44

از سوی عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس مرکز مدیریت راه های کشور صورت گرفت: تقدیر از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه مدیریت راه ها

از سوی عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس مرکز مدیریت راه های کشور صورت گرفت: تقدیر از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه مدیریت راه ها

هما خوزستان: عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با ارسال تقدیرنامه ای، از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه مدیریت راه ها در ایام اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و

هما خوزستان: عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با ارسال تقدیرنامه ای، از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه مدیریت راه ها در ایام اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، فرامز مداح, عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و علی اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با ارسال تقدیرنامه ای از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه مدیریت راه ها در ایام اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه خطاب به غلامعباس بهرامی نیا، مدیکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است: « اربعین حماسه عظیم و ماندگار عشق و ارادت به اهل بیت سلام الله علیها است و در این مسیر عاشقان بسیاری خالصانه گام در طریق اثبات عاشقی گذاشتند تا با خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهدا علیه السلام، دفتر زندگی خویش را برکتی جاودانه ببخشند. از این رو اربعین 98 را بایست از پرشکوه ترین حماسه های بی بدیل و ماندگار به حساب آورد که برای سال ها در خاطر مردم باقی خواهد ماند.

آن اداره کل نیز همچون سنوات گذشته با حضوری عاشقانه و بهره گیری از تجربیات نوین حمل و نقل هوشمند خدمت رسانی به زائران کوی دوست را سرلوحه تلاش خود در این ایام قرار داده و با ارائه خدماتی بی وقفه و شبانه روزی، سند روشن ایثارگری و مهرورزی را به نمایش گذاشت.

اینجانب مراتب تقدیر و امتنان از خدمات موثر و کارآمد جنابعالی و همکاران محترمتان به ویژه سرکار خانم لاله صاحبی بزاز، رئیس مرکز مدیریت راه های آن اداره کل را اعلام می دارم و امیدوارم این تلاش های خالصانه مورد خشنودی پروردگار متعال و رضایت امام حسین علیه السلام قرار گرفته باشد. برای همکاران تندرستی و توفیقات روز افزون را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.