تاریخ انتشار : یکشنبه 5 ژانویه 2020 - 11:18

ارتباط بین شرکت فولاد خوزستان با دانشگاه آزاد اسلامی ، الگوی خوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور خواهد بود

ارتباط بین شرکت فولاد خوزستان با دانشگاه آزاد اسلامی ، الگوی خوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور خواهد بود

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و در نشستی با حضور سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ما مشتاق ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هستیم و در صدد تبدیل نمودن این ارتباط به عنوان الگو و نمونه برای

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و در نشستی با حضور سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ما مشتاق ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هستیم و در صدد تبدیل نمودن این ارتباط به عنوان الگو و نمونه برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم.

علی محمدی افزود: با بهره برداری از یک معدن عظیم در استان خوزستان در دهه فجر امسال و پیوستن فولاد اکسین به زیرمجموعه فولاد خوزستان، یک زنجیره کامل تولید فولاد را رقم خواهیم زد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ، می توان در حوزه های مربوطه ایفای نقش نماید.

وی ادامه داد: با انعقاد تفاهم نامه ، معاونین و مدیران این شرکت می توانند از امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بازدید کنند و ما هم آمادگی داریم که افراد مرتبط با تفاهم نامه از قسمت های مختلف تولیدی شرکت فولاد دیدن نمایند.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان افزود: آینده پژوهی در صنعت فولاد ، یکی از موضوعات اساسی روز دنیاست و با توجه به بازار بسیار متلاطم فولاد ، می توان با انعقاد تفاهم نامه و مشخص شدن طرح های ارزشمند توسط واحد بهپویی این شرکت، کارهای مهم تحقیقاتی در درون دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان انجام داد.  

علی محمدی افزود: بومی سازی قطعات، حمایت از پایان نامه های دانشجویی ، برگزاری دوره های آموزشی ، ساخت قطعات فناورانه با هدف کاهش هزینه ها ، بازفرآوری قطعات ، اجرای رشته گرایشهای کاردانی و کارشناسی ، سند صلاحیت حرفه ای و برگزاری آزمونهای فولاد خوزستان می تواند آغاز فرآیند ارزشمند همکاری  با دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان باشد.

وی در پایان به ظرفیت باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت : در این زمینه می توان مدرسه فوتبال فولاد را در این دانشگاه دایر نمود و از امکانات همه جانبه آن بهره برد.

در ادامه سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی هم در سخنانی گفت: با توجه به وجود انگیزه انقلابی و جهادی و روحیه قابل وصف و همچنین وجود ظرفیت ها و توانایی های ارزشمند در دانشگاه آزاد اسلامی ، می توان نیازهای صنعت را با توجه به وجود تحریم ها ، برآورده کرد.

محمد رضا مردانی افزود: با توجه به دانش فنی و زمینه های بارورسازی علم در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین استفاده از ظرفیت ها در راستای ارتقاء بهره وری و کارآمدی صنعت فولاد گام های مهمی برداشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هم به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و گفت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه حل مساله است و دانشگاهی است که در صدد رفع مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام فرج اله براتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی درصدد عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری است گفت : سعی شده است با معرفی توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع، ساخت قطعات مورد نیاز صنایع را به عهده بگیریم که در این زمینه با موفقیت ، توانستیم خود را به صنایع مهمی از جمله حفاری معرفی نماییم.

وی افزود: با وجود آزمایشگاه های همکار استاندارد در واحدهای اهواز و دزفول، می توانیم در این زمینه همکاری های خوبی با صنایع داشته باشیم.

استفاده مشترک از قابلیت های دو طرفه بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع فولاد، انجام طرح های برون دانشگاهی ، ساخت قطعات ، برگزاری دوره های مختلف مهارت افزایی از جمله مواردی است که در قالب یک تفاهم نامه در روزهای آینده به امضاء دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و شرکت فولاد می رسد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.