تاریخ انتشار : شنبه 7 دسامبر 2019 - 11:28

گرانی اقلام زیادی گزارش شده است/ دولت نظارت مستمر داشته باشد

گرانی اقلام زیادی گزارش شده است/ دولت نظارت مستمر داشته باشد

هما خوزستان: حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز اظهار کرد: مردم از آزمون‌های زیادی سربلند بیرون آمدند و در آزمون اخیر در محکومیت اغتشاش و آشوب در کشور به خوبی وارد صحنه شدند و از نظام حمایت کردند. وی بیان کرد: حضور مردم در محکومیت اغتشاش نباید ما را

هما خوزستان: حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز اظهار کرد: مردم از آزمون‌های زیادی سربلند بیرون آمدند و در آزمون اخیر در محکومیت اغتشاش و آشوب در کشور به خوبی وارد صحنه شدند و از نظام حمایت کردند.

وی بیان کرد: حضور مردم در محکومیت اغتشاش نباید ما را از مشکلات بی‌شمار معیشتی مردم منحرف کند. دولت باید از صبر مردم درست استفاده کند و برای حل مشکل اقتصاد معیشتی مردم تلاش کنند.

امام‌جمعه اهواز تأکید کرد: وضعیت معیشتی مردم بسیار ناراحت کننده و دشوار است بنابراین مسئولان اگر مثل مردم زندگی کنند همه چیز حل می‌شود و راه را برای مردم تسهیل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: گرانی اقلام زیادی گزارش شده است لذا نظارت نباید کوتاه باشد و بسیار مستمر قیمت‌ها رصد شوند.

وی در پایان به توزیع ناعادلانه سوخت اشاره کرد و افزود: این توزیع عادلانه نیست و باید یارانه‌هایی که قطع شده‌اند به سبد مردم بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.