تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 دسامبر 2019 - 18:43

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

هما خوزستان: به مناسبت روز جهانی معلولان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با پرسنل معلول این شرکت دیدار و این مناسبت را به آنها تبریک گفت . به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهندس قباد ناصری در این برنامه ضمن حضور در چاپخانه دبیرخانه این شرکت

هما خوزستان: به مناسبت روز جهانی معلولان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با پرسنل معلول این شرکت دیدار و این مناسبت را به آنها تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهندس قباد ناصری در این برنامه ضمن حضور در چاپخانه دبیرخانه این شرکت با محسن عالی محمدی از کارکنان ارکان ثالث این قسمت دیدار و ضمن تبریک این روز ، از زحمات و خدمات وی و سایر همکاران معلول تقدیر و تشکر کرد .

وی همچنین در دیدار با حمید احمدی از کارکنان اداره تعمیرات فرا رسیدن روزجهانی معلولان را به وی تبریک گفت و از نقش آفرینی و خدمات این افراد در استمرار موفقیت ها و دست یابی به تعهدات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود .  

وی معلولیت را یک محدودیت ندانست و گفت : شما همکاران زحمت کشم علیرغم معلولیت و مشکلات جسمی با اراده ای قوی و عزمی راسخ همراه با سخت کوشی و جدیت به وظایفتان عمل کرده اید و همگام سایر همکاران در مسیر رسیدن به موفقیت اقدامات موثری انجام داده اید به گونه ایکه هیچگاه معلولیت شما به چشم نیامد .

وی همچنین یاد و خاطره مرحوم محمدعلی عالیوند از همکاران معلول که در واحد کنترل بهره برداری مدیریت عملیات خدمت می کرد و صبح امروز دارفانی را وداع گفت را گرامی داشت و برای وی بخشش و غفران الهی را مسئلت نمود . 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.