تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دسامبر 2019 - 10:54

کشف 51 کیلوگرم حشیش در هندیجان

کشف 51 کیلوگرم حشیش در هندیجان

هما خوزستان: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 51 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان خبر داد. سردار “سید محمد صالحی” در گفت وگو با خبرنگار پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اصلی

هما خوزستان: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 51 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان خبر داد.

سردار “سید محمد صالحی” در گفت وگو با خبرنگار پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی ورودی استان، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از انتقال محموله حشیش از محورهای این شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان ضمن رصد دقیق اطلاعاتی 2 دستگاه خودروی پژو 405 و پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار صالحی بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از 2 خودروی توقیفی51 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.