تاریخ انتشار : شنبه 21 دسامبر 2019 - 11:29

وزير نفت در پی بارش‌های سيل‌آسای اخير در خوزستان تاکيد کرد: بسیج امكانات وزارت نفت برای كاهش آسیب به مردم خوزستان

وزير نفت در پی بارش‌های سيل‌آسای اخير در خوزستان تاکيد کرد: بسیج امكانات وزارت نفت برای كاهش آسیب به مردم خوزستان

هما خوزستان: وزير نفت در پيامی به مديران عامل شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خيز جنوب، حفاری ايران و نفت و گاز اروندان بر بسيج امکانات وزارت نفت برای کاهش آسيب به مردم خوزستان در پی بارش‌های سيل‌آسای اخير تاکيد کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پيام بيژن زنگنه، وزير نفت به

هما خوزستان: وزير نفت در پيامی به مديران عامل شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خيز جنوب، حفاری ايران و نفت و گاز اروندان بر بسيج امکانات وزارت نفت برای کاهش آسيب به مردم خوزستان در پی بارش‌های سيل‌آسای اخير تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پيام بيژن زنگنه، وزير نفت به مديران عامل شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خيز جنوب، ملی حفاری ايران و نفت و گاز اروندان عنوان شده است: با توجه به تداوم جريان سيلاب‌ها در استان خوزستان، حفظ آمادگی برای ارائه کمک‌های فنی، ‌جلوگيری از ورود آب به خانه‌های مردم و تخليه آب در صورت ورود آن به منازل مردم، ضروری است و بايد تلاش‌ها بر اين امر متمرکز شود.

وی تصريح کرد: همچنين ضروری است همه امکانات صنعت نفت به‌گونه‌ای در خدمت کاهش آسيب‌ها، دردها و رنج‌های مردم‌ باشد که مردم آن را باور کنند و شما را پشتيبان خود در روزهاي سختی شان بدانند. همدردی هميشه به معناي پول خرج کردن نيست. مردم بايد احساس کنند، همراهشان هستيد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.