تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 دسامبر 2019 - 10:47

نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان به كار خود پایان داد

نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان به كار خود پایان داد

هما خوزستان: یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری پس از چهار روز فعالیت به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی آیین اختتامیه نمایشگاه روز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ با حضور مدیر کل امور حقوقی وزارت نفت، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و مدیران

هما خوزستان: یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری پس از چهار روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی آیین اختتامیه نمایشگاه روز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ با حضور مدیر کل امور حقوقی وزارت نفت، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران و تعدادی از سازندگان و حاضران در نمایشگاه برگزار شد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت نفت در این مراسم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه امر مهمی در مورد تجارت است گفت: نمایشگاه داری یکی از اصول قانون تجارت است و اصلی اساسی برای زنجیره تولید محسوب می شود.

سید محمد طباطبائی نژاد با بیان اینکه در مبارزه با تحریم ها باید با ارتقاء شرکتهای داخلی نسبت به مصون سازی خود از تحریم اقدام کنیم، بر رفع دغدغه های سازندگان تاکید کرد.

وی تعادل سازی در قراردادها را یکی از دغدغه‌های سازندگان عنوان کرد و گفت: به دنبال این هستیم تا یک مدل قرار دادی به روز ارائه دهیم همچنین روش تضمینی خرید کالای سازندگان را دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان نیز در این مراسم گزارشی از روند برپایی این نمایشگاه ارائه داد.

رحیم جلیلی گفت: در این نمایشگاه 260 شرکت حضور داشتند و در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه ۲۱ کالای اساسی و تجهیز مهم صنعت نفت رونمایی شد.

 در پایان این مراسم از تعدادی از سازندگان و غرفه داران به نمایندگی از همه شرکت‌کنندگان با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.