تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دسامبر 2019 - 12:22

موسی پور:شرکت نفت باید برای رفع آبگرفتگی ها در سطح مناطق همکاری کند

موسی پور:شرکت نفت باید برای رفع آبگرفتگی ها در سطح مناطق همکاری کند

هما خوزستان: عضو شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از عملکرد شورای شهر در ۲ سال گذشته گفت: عملکرد این شورا در ۲سال گذشته فرسایشی بوده است و مدت زمان زیادی در زمان شهردار سابق به مسائل حاشیه‌ای مانند مدیریت شهری و بدنه مدیران آن اختصاص یافت در زمان شهردار فعلی نیز درگیر حواشی پشت

هما خوزستان: عضو شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از عملکرد شورای شهر در ۲ سال گذشته گفت: عملکرد این شورا در ۲سال گذشته فرسایشی بوده است و مدت زمان زیادی در زمان شهردار سابق به مسائل حاشیه‌ای مانند مدیریت شهری و بدنه مدیران آن اختصاص یافت در زمان شهردار فعلی نیز درگیر حواشی پشت پرده و انتصابات بودیم.
حجت الاسلام جاسم موسی پور افزود: حال با بروز آبگرفتگی در خیابان ها باید عملکرد خودمان را مورد بررسی قرار دهیم که چه اقدامی در این راستا انجام داده‌ایم. صرف تعیین ردیف و اعتبار راهگشای مشکل آبگرفتگی خیابان‌ها نیست و باید ضمن تخصیص اعتبار، یک اراده قوی در مدیریت برای این کار وجود داشته باشد.
وی یادآورشد: نقشه شبکه جمع آوری آب های سطحی سالها پیش طراحی شده البته در برخی مقاطع دارای نواقص است اما نقاط آبگیر در نقشه مشخص شده و باید برای حل هر کدام از مشکلات این نقاط نسخه خاص خود را طراحی کنیم. شرکت آب و فاضلاب و شهرداری باید پس از رسیدن به یک نظر جامع در این خصوص اقدام کنند.
وی افزود: اگرچه این اقدامات باید در ۲ سال گذشته انجام می‌شد اما در حال حاضر باید با تقسیم کار و بر اساس توانایی های موجود شهرداری، آبفا و همچنین مشارکت سایر شرکت‌ها و دستگاه ها این مساله صورت گیرد. شرکت نفت باید برای رفع آبگرفتگی برخی نقاط نفتخیز مانند کوروش، ملی راه، کوی علی‌آباد زیتون کارگری همکاری کند همچنین از ظرفیت فولاد خوزستان می توان برای اصلاح برخی نقاط و مناطق مجاور استفاده کرد.
این عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: در بارندگی شب گذشته اهواز بسیاری مشکلات این شهر مشخص شد به طور نمونه یکی از خروجی های ایستگاه پمپاژ از زمان سیلاب تا کنون بسته شده بود و متولیان از آن بی خبر بودند به همین دلیل زیرگذر کیان آباد مملو از آب شد، ما در بحث مدیریت شهری ادعا داریم اما شب گذشته به جز نیروهای مردمی کسی در خیابان ها برای کمک نبود باید اولویت خود را حل مشکلات مردم بدانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.