تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دسامبر 2019 - 12:30

مهندس كاویان: 7000 قطعه مورد نیاز را بومی سازی كردیم

مهندس كاویان: 7000 قطعه مورد نیاز را بومی سازی كردیم

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنفت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، گزارشی از عملکرد این شرکت را ارائه داد . به گزارش روابط عمومی، مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از ساخت داخل و تلاش در راستای رونق تولید، گفت: از

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنفت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، گزارشی از عملکرد این شرکت را ارائه داد .

به گزارش روابط عمومی، مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از ساخت داخل و تلاش در راستای رونق تولید، گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون، بیش از ۵۰۰ قلم کالا مشتمل بر 7 ۰۰۰ قطعه از قطعات ماشین آلات پیچیده فرایندی را با همکاری سازندگان داخلی ساختیم و باید اذعان داشت که هم اکنون در بخش پمپ های پساب و شیرهای کنترل از نمونه خارجی بی نیازیم .

وی به اقدامات منحصربفرد شرکت در راستای صیانت از محیط زیست پرداخت و یادآور شد: درحال حاضر بیش از ۹۸ درصد پساب های نمک زدایی را پس از تصفیه کامل به چاه های دفعی تزریق می کنیم، برای جمع آوری حدود ۲ میلیون متر مکعب گاز همراه با بخش خصوصی قراداد بسته و بزودی گاز سوزی شرکت به حداقل خواهد رسید و با بکارگیری دستگاه تفکیک گر سیار نفت ( MOS) و فراورش سیار نفت (MOT) ، نفت سوزی را به صفر رسانده و در سال ۹۸، ۱۱۵ هزار بشکه نفت را از این فرایند جمع آوری کردیم .

مهندس کاویان افزود: برای اولین بار در مناطق نفخیز جنوب، جمع آوری نفت به گودال سوخت در واحدهای بهره برداری با اصلاح کامل فرایندهای قدیمی، دیگر هیچ نفتی به گودال سوخت هدایت نمیشود .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون احداث ۱۵ مدرسه، بهسازی ۳۲ مدرسه ، ۳۰ مسجد و حسینیه علاوه بر تامین ۲۶ میلیارد ریال جهت اجرای زیرساخت آب رسانی به روستاهای مجاور تاسیسات و تامین آب با تانکر برای روستاهای مذکور را از اهم اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد و گفت: در بخش ارائه خدمات به مناطق سیل زده نیز معین سه شهرستان گردیده و همان توانمان را جهت خدمت رسانی به مردم بکار گرفتیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.