تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دسامبر 2019 - 12:49

مغازه تجاری دچار حریق شد

مغازه تجاری دچار حریق شد

هما خوزستان: مغازه تجاری در منطقه کیانپارس دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رییس سازمان اظهارکرد: بیست و سوم آذرماه سال جاری ساعت 5 و 49 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه

هما خوزستان: مغازه تجاری در منطقه کیانپارس دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رییس سازمان اظهارکرد: بیست و سوم آذرماه سال جاری ساعت 5 و 49 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، خبر آتش سوزی مغازه تجاری در منطقه کیانپارس اطلاع رسانی شد.
مهندس ابراهیم قنبری بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان سریعاً 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله های حریق مغازه تجاری مواجه شدند و با تجهیز خود به دستگاههای تنفسی و با استفاده از 2 رشته لوله آبرسان شعله های آتش را مهار و از گسترش شعله های حریق جلوگیری کردند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب دیده نداشت و علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.