تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دسامبر 2019 - 11:52

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع هیئت امنای خیریه ۱۴ معصوم اهواز عنوان کرد: اولویت بخشی به تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوزستان/نیاز استان خوزستان به ۱۰ هزار کلاس درس جدید

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع هیئت امنای خیریه ۱۴ معصوم اهواز عنوان کرد: اولویت بخشی به تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوزستان/نیاز استان خوزستان به ۱۰ هزار کلاس درس جدید

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اولویت بخشی به تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوزستان، اظهار کرد: ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی در استان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که نشان از کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان دارد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اولویت بخشی به تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوزستان، اظهار کرد: ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی در استان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که نشان از کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت شامگاه امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه ۹۸ در جمع هیات امنای خیریه ۱۴ معصوم اهواز در دبیرستان هیات امنایی آیین ناحیه ۴ اهواز اظهار کرد: استفاده ار ظرفیت خیرین مدرسه ساز به یک اصل در مجموعه تعلیم و تربیت استان مبدل شده است به گونه ای که استان خوزستان از نظر شاخص مشارکت خیرین مدرسه ساز پیشتاز سایر استان های کشور است.


وی با بیان اینکه تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز در دستور کار آموزش و پرورش خوزستان قرار گرفته است؛ خاطرنشان کرد: به مجموعه های ستادی دستورات لازم جهت بسترسازی برای فعالیت هر چه بهتر خیرین مدرسه ساز داده شده است. آموزش و پرورش خوزستان دستان پرمهر خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را به گرمی می فشارد.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه ۳۰ درصد از مدارس استان تخریبی هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند؛ توضیح داد: میانگین سرانه فضای آموزشی در استان خوزستان ۴/۸ است در حالی که این میانگین در کشور ۵/۲ است که این فاصله به معنای کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خوزستان است. امیدواریم با هم افزایی صورت گرفته بین آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز شاهد ارتقای این شاخص در استان باشیم.


مودت ادامه داد: وجود موسسات خیریه مثل موسسه خیریه ۱۴ معصوم که توانسته است بانی ساخت مجتمع آموزشی آیین شود نیز می تواند نقش مهمی در برقراری عدالت آموزشی و ارتقای شاخص سرانه فضای آموزشی در استان ایفا کند. بی شک مجموعه تعلیم و تربیت استان نیز تمام تلاش خود را برای تسهیل فعالیت خیرین مدرسه ساز به کار خواهد بست.


وی در ادامه با اشاره به رویکرد مثبت و تحولی مقام عالی وزارت در خصوص استان خوزستان، تصریح کرد: وزیر محترم آموزش و پرورش با تشکیل کارگروه ویژه ای به صورت مداوم پیگیر رفع مشکلات مجموعه آموزش و پرورش خوزستان در ۳ حوزه نیروی انسانی، فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی هستند. امیدواریم به زودی شاهد تدوین سند توسعه آموزش و پرورش خوزستان و ابلاغ آن توسط مقام عالی وزارت باشیم.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: با تدوین سند توسعه آموزش و پرورش خوزستان به زودی شاهد تحول خوبی در شاخص های آموزش و پرورش استان خواهیم بود. 


گفتنی است؛ در پایان این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان از قسمت های مختلف این مجتمع آموزشی بازدید کرد.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی آیین با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع در منطقه مهرشهر اهواز ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.