تاریخ انتشار : شنبه 14 دسامبر 2019 - 13:40

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد: افتتاح دو مدرسه در خوزستان با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 680 میلیون ریال

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد: افتتاح دو مدرسه در خوزستان با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 680 میلیون ریال

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از افتتاح دو مدرسه در شهرستان های ایذه و خرمشهر با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 680 میلیون ریال خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز شنبه 23 آذرماه 98 با اعلام این خبر گفت: دبیرستان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از افتتاح دو مدرسه در شهرستان های ایذه و خرمشهر با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 680 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز شنبه 23 آذرماه 98 با اعلام این خبر گفت: دبیرستان امام جعفر صادق (ع) در زمینی به مساحت 3 هزار و 750 مترمربع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این مدرسه به صورت ملی مشارکتی تامین شده است، افزود: زیر بنای کل دبیرستان امام جعفر صادق (ع) 1 هزارو 210 مترمربع و زیر بنای آموزشی این مدرسه 962 مترمربع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: دبیرستان زنده یاد صالحی در روستای جازستان مرغا نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید. اعتبار ساخت این مدرسه بالغ بر 9 میلیارد و 680 میلیون ریال است و  به صورت ملی مشارکتی تامین شده است.

وی یادآور شد: مساحت این دبیرستان 2 هزار و 220 مترمربع با زیر بنای آموزشی 480 مترمربع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.