تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دسامبر 2019 - 11:54

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان : ترابری ، نقش مهمی در پشتیبانی از تولید دارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان : ترابری ، نقش مهمی در پشتیبانی از تولید دارد

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی 26 آذر روز ملی حمل و نقل را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پیام مهندس قباد ناصری که در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت منتشر شده آمده است

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی 26 آذر روز ملی حمل و نقل را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پیام مهندس قباد ناصری که در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت منتشر شده آمده است : رانندگی وسایط نقلیه سبک و سنگین شغلی بس دشوار و مستلزم داشتن همتی بلند و انگیزه ای پایدار و بکارگیری تمام حواس برای انجام مأموریت و سفری بدون حادثه و رسیدن به مقصد می باشد .  

وی می افزاید : اداره ی ترابری همواره در کنار عوامل فنی / عملیات و HSE قرار داشته و هر مأموریتی جز با حضور و پیشقراولی رانندگان مقدور نمی باشد ؛ از این بابت باید ترابری و عوامل مختلف آن را جزو جدایی ناپذیر مأموریت های سازمانی در جهت پشتیبانی از تولید عنوان کرد . چرا که اگر حضور بموقع ، دلسوزی و احساس تعهد و مسئولیت سازمانی ، داشتن وجدانی آگاه و بیدار نباشد بسیاری از امور معطل و نیمه تمام باقی می ماند ، اما رانندگان ایثارگر این شرکت با بجان خریدن تمامی مصایب و مشکلات و علیرغم بُعد مسافت میان واحدهای عملیاتی و صعب العبور بودن مسیرها ، در نهایت دقت ، هوشیاری حواس و تعهد فردی همراه با همکاران فنی / عملیاتی در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کنند و کاری می کنند که نتیجه اش می شود تحقق 105.7 درصدی تولید و گذر از مأموریت های محوله بدون حادثه و پیشامد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه پیام خود اظهار می دارد : با قدرشناسی از این احساس تعهد و مسئولیت همکاران زحمت کش اداره ترابری علی الخصوص رانندگان محترم ، فرا رسیدن روز ملی حمل نقل را به تلاشگران و زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه آنان توفیق در انجام وظایف و به انتها رساندن سفرها و مأموریت ها در کمال آرامش و ایمنی و نهایتاً بازگشت همراه با سلامتی و خوشحالی به جمع خانواده را از خداوند منان مسئلت می نمایم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.