تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دسامبر 2019 - 12:37

طرح احسان حسینی در استان خوزستان اجرا می‌شود

طرح احسان حسینی در استان خوزستان اجرا می‌شود

با آغاز محرم طرح احسان حسینی در استان خوزستان اجرا و نذورات جمع‌آوری‌شده بین نیازمندان توزیع می‌شود. هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا حیدری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان: گفت طرح احسان حسینی چند سال اخیر در دو ماه محرم و صفر با همکاری مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری

با آغاز محرم طرح احسان حسینی در استان خوزستان اجرا و نذورات جمع‌آوری‌شده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا حیدری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان: گفت طرح احسان حسینی چند سال اخیر در دو ماه محرم و صفر با همکاری مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری نذورات مردمی و اطعام نیازمندان در سراسر استان اجرا می‌شود.
وی هدف از اجرای این طرح را اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه، ساماندهی نذورات مردمی و توجه بیشتر به اطعام نیازمندان و محرومان عنوان کرد و افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراکز کمیته امداد در سراسر استان خوزستان و  مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌ها و نذورات نقدی و غیر نقدی عزاداران حسینی هستند.
حیدری بابیان اینکه با شروع ماه محرم و توسعه فضای معنوی میزان نذورات مردم نیکوکار افزایش چشمگیری می‌یابد، گفت: خیران در ایام سوگواری ماه محرم و صفر تلاش می‌کنند با توزیع غذای گرم، سبدهای غذایی و پرداخت وجوهات نقدی بخشی از نیازهای ضروری و غذایی نیازمندان به‌ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را تأمین کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به کمک یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی عاشقان سیدالشهدا (ع) در طرح احسان حسینی سال گذشته، افزود : عزاداران حسینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه پرداخت و در طرح احسان حسینی مشارکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.