تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دسامبر 2019 - 13:21

صرفه جویی 450 میلیون تومانی در بخش مخابرات شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

صرفه جویی 450 میلیون تومانی در بخش مخابرات شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از صرفه جویی 450 میلیون تومانی در بخش مخابرات این شرکت خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در تشریح و توضیح این خبر اظهار داشت : با اورهال و روزآمدی قطعات مختلف مرکز

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از صرفه جویی 450 میلیون تومانی در بخش مخابرات این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در تشریح و توضیح این خبر اظهار داشت : با اورهال و روزآمدی قطعات مختلف مرکز تلفن این شرکت و برخی از تجهیزات سخت افزاری ، از نیاز به خریداری تجهیزات جدید جلوگیری شد .

وی افزود : با همت و تلاش مضاعف همکاران اداره مخابرات با اورهال و تعمیرات تعداد 32 عدد کارت های کنترلی مرکز تلفن MD110 ضمن بازیابی مجدد این قطعات بعنوان رزرو در مواقع اضطرار و بحرانی ، از صرف هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان جهت خرید این کارت ها صرفه جویی بعمل آمد .

مهندس ناصری ادامه داد : در اقدام دیگری توسط همکاران اداره مخابرات ، با اصلاح مسیر میان مرکز MDF و اتاق سوییچ از تعداد 43 کابل که قبلاً مورد  استفاده قرار گرفته بودند و بعنوان کالای زاید شناخته می شدند و با انجام عملیات بهینه سازی قابلیت استفاده مجدد را پیدا کرده در پروژه ساماندهی مرکز تلفن استفاده شد که بدین ترتیب از هزینه کرد حدود 150 میلیون تومان جهت خرید این مقدار کابل صرفه جویی به عمل آمد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.