تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دسامبر 2019 - 12:08

رویداد هنری المانهای شهری بهار99 منتشر شد

رویداد هنری  المانهای شهری بهار99   منتشر شد

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اولین رویداد هنرهای شهری بهار را با هدف طراحی و ساخت المانهای شهری با استفاده از تجربه های نو در سیما، منظر و ایجاد نشاط و پویایی در شهر و ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین هنرمندان و مدیران شهری و شهروندان برگزار می­ کند. برپایه

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اولین رویداد هنرهای شهری بهار را با هدف طراحی و ساخت المانهای شهری با استفاده از تجربه های نو در سیما، منظر و ایجاد نشاط و پویایی در شهر و ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین هنرمندان و مدیران شهری و شهروندان برگزار می­ کند.

برپایه این گزارش این رویداد با محوریت ویژگی های تاریخی و جغرافیایی اهواز و خوزستان و تعریف و معرفی آن به گردشگران،  آفرینش یک چهره ویژه از اهواز (کالبدی –حسی معنایی)،  محیط زیست طبیعی اهواز(منابع طبیعی و ثروت ها) ، سنت ها و موضوعات اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

هنرمندان میتوانند تمامی عرصه های شهری شامل میادین ، دیواره و ستون پلها ،  جداره ها ، پیاده راه ها و عناصر شهری را در نظر گرفته و طبق وضعیت موجود ایده های خود را اعمال نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.