تاریخ انتشار : شنبه 30 نوامبر 2019 - 11:42

تحقق تعمیر و تكمیل 23 حلقه چاه های نفتی در مناطق نفتخیز جنوب

تحقق تعمیر و تكمیل 23 حلقه چاه های نفتی در مناطق نفتخیز جنوب

هما خوزستان: رئیس دستگاه حفاری 24 فتح  ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از تحقق تعمیر و تکمیل 23 حلقه چاه های نفتی با کاربست این دستگاه در گستره عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مسلم اسکندری در توضیح بیشتر در این باره گفت: این دستگاه حفاری با

هما خوزستان: رئیس دستگاه حفاری 24 فتح  ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از تحقق تعمیر و تکمیل 23 حلقه چاه های نفتی با کاربست این دستگاه در گستره عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مسلم اسکندری در توضیح بیشتر در این باره گفت: این دستگاه حفاری با یک هزار اسب بخار توان اوایل سال 1390 به ناوگان شرکت پیوست و تمرکز آن از ابتدا بر روی چاه های تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: بر اساس مستندات مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت،  دستگاه 24 فتح در تعمیر چاه ها در میادین نفتی اهواز، منصوری، آبتیمور، شادگان، رامشیر، پارسی، لالی، رگ سفید و گچساران در حوزه مسئولیت شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران  نقش موثری ایفا کرده است.

اسکندری متراژ حفاری چاه های پیش گفته بوسیله این دکل که تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی  –  3 شرکت ملی حفاری است را  هفت هزار و 776 متر عنوان و اظهار کرد: تعمیر چاه های در حال بهره برداری نقش اساسی در تحقق برنامه های تولید دارد.

رئیس دستگاه حفاری  24 فتح  شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این دستگاه هم اینک در حال تعمیر یک حلقه چاه در میدان نفتی اهواز است، گفت: از 13 سال سوابق خدمت خود در این شرکت، سه سال آن را در سمت رئیس دستگاه، عهده دار مسئولیت این دکل بوده که با توجه به رعایت استانداردها و ضوابط ایمنی، از سوی کارکنان، این دستگاه مدت پیش گفته را  بدون حادثه پشت سر گذاشته است.

وی افزود: همکاری، هم افزایی و صمیمیت  میان کارکنان دستگاه موجب ارایه کار کیفی و  مناسب و  بدون حادثه بر روی این دستگاه گردیده که از شمار آن می توان به همیاری و اقدامات انجام شده در جریان سیلاب فروردین ماه امسال اشاره داشت که  با تلاش جمعی کارکنان در ارتفاع دادن به تجهیزات و مقاوم سازی اطراف دکل از بروز هرگونه خسارت به دستگاه حفاری در راستای صیانت از دارائی های فیزیکی سازمان ممانعت به عمل آمد.

 اسکندری که خود متولد سال 1361 و دارای مدرک کارشناسی در رشته نفت است، اظهار کرد: بیشترین تعداد 80 نفر مجموعه کارکنان این دستگاه جوان و دارای مدارک دانشگاهی هستند که بین 10 تا 15 سال سابقه خدمت در صنعت نفت دارند.

رئیس دستگاه حفاری 24 فتح شرکت ملی حفاری ایران بر این نکته تاکید کرد که عشق و علاقه مندی، انتقال تجربه، بهره گیری از مطالب فنّی و تخصصی در دوره های آموزشی ضمن خدمت در میان کارکنان این دستگاه مشهود و ملموس است در حالی که باید باور داشت کار در صنعت حفاری خاصه اقماری سخت و طاقت فرسا است اما عمق دوستی و رفاقت میان مجموعه همکاران آن را قابل تحمل می سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.